Українська мова 6-Б клас 17.11

 Доброго дня! Пригадаємо, вивчений на попередньому уроці, матеріал.

1. Прочитайте слова, визначте спосіб творення. Запишіть за зразком.

ЗРАЗОК. Заходити (префіксальний спосіб) 

Тракторист, принести, підсвічник, снігопад, біг, сьогодні.

2. Ознайомтеся з поняттями словотвірний ланцюжок, словотвірне гніздо у підручнику с.58.



3. Розгляньте словотвірні ланцюжки. Вправа 143 с. 59.
4. Утворіть словотвірні ланцюжки зі слів кожної групи. Запишіть.

Лісовичок, ліс, лісовик; зло, злоба, злобливий; десять, десятка, десятковий; вітер, вітрило, вітрильний; дотикатися, дотик, дотиковий.

5. Опрацюйте матеріал вправи 145 с. 59-60. Зверніть увагу на послідовність словотвірного розбору (усного і письмового).
6. Виконайте письмово словотвірний розбір слів.

Тонесенький, безмірний, продавець, неробство.

Вивчіть правила і послідовність словотвірного розбору.



Немає коментарів:

Дописати коментар