Доброго дня! Пригадаємо, вивчений на попередньому уроці, матеріал.
1. Прочитайте слова, визначте спосіб творення. Запишіть за зразком.
ЗРАЗОК. Заходити (префіксальний спосіб)
Тракторист, принести, підсвічник, снігопад, біг, сьогодні.
2. Ознайомтеся з поняттями словотвірний ланцюжок, словотвірне гніздо у підручнику с.58.
4. Утворіть словотвірні ланцюжки зі слів кожної групи. Запишіть.
Лісовичок, ліс, лісовик; зло, злоба, злобливий; десять, десятка, десятковий; вітер, вітрило, вітрильний; дотикатися, дотик, дотиковий.
5. Опрацюйте матеріал вправи 145 с. 59-60. Зверніть увагу на послідовність словотвірного розбору (усного і письмового).
6. Виконайте письмово словотвірний розбір слів.
Тонесенький, безмірний, продавець, неробство.
Вивчіть правила і послідовність словотвірного розбору.


Немає коментарів:
Дописати коментар